بازی و ورزش از برنامه های اوقات فراغت کانون فاطمه ها 
بازی و ورزش از برنامه های اوقات فراغت کانون فاطمه ها 

بازی و ورزش از برنامه های اوقات فراغت کانون فاطمه ها 

فرزاد میرشکاری گفت: کانون فرهنگی فاطمه ها با دعوت از تیم ورزشی کوشا و برگزاری جشنواره ورزشی روزی شاد و به یادماندنی را برای کودکان عضو این کانون فرهنگی هنری رقم‌ زد.
شناسه خبر : 1045674 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۷

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی فاطمه ها با دعوت از تیم ورزشی کوشا و برگزاری جشنواره ورزشی روزی شاد و به یادماندنی را برای کودکان عضو این کانون فرهنگی هنری رقم‌ زد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در تشریح این خبر، افزود: یکی از برنامه های اوقات فراغت اعضای کانون فاطمه ها در ایام نوروز، بازی و ورزشی بود که در قالب جشنواره ورزشی در فضای باز همراه با مشارکت کودکان عضو این کانون فرهنگی هنری و اجرای تیم ورزشی کوشا برگزار شد.

 
وی بیان کرد: در این جشنواره کودکان و نوجوانان عضو کانون و کتابخانه فاطمه ها علاوه بر انجام فعالیت های ورزشی و بازی، با نقش ورزش در زندگی نیز آشنا شدند.


میرشکاری اظهار کرد: لذت بردن از فعالیت های ورزشی در کودکی موجب انتخاب سبک زندگی فعال و فعالیت ورزشی مداوم در طول زندگی می شود و این جشنواره ورزشی با رویکرد سلامتی و شادابی کودکان در قالب بازی و ورزش برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان با بیان این مطلب که کودکان در دوران طلایی رشد خود به سر می برند، ابراز کرد: نمی توان آنها را از حق انجام فعالیت های ورزشی محروم کرد بلکه باید شرایطی را فراهم کرد تا آنها بتوانند به فعالیت های ورزشی بپردازند.


وی ادامه داد: به همین منظور ما سعی کردیم تا با دعوت از خانم اسلامی مربی پرتلاش و سختکوش تیم کوشا، در کنار انجام فعالیت های فرهنگی و کتابخانه ای، شرایطی را فراهم کنیم تا بچه ها بتوانند ورزش کنند.


میرشکاری اضافه کرد: به همت تیم کوشا تاکنون جشنواره هایی از جمله جشنواره رنگ و پویش توپ من توپ تو برگزار شده و توپ های جمع آوری شده در جشنواره توپ من توپ تو در بین کودکان ساکن مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ابراز کرد: این تیم ورزشی می کوشد تا حرکت های بنیادی در بچه ها همچون راه رفتن سریع، دویدن، لی لی کردن، پرتاب و مهارت های دریافت را تقویت کند چرا که تقویت این حرکات در دوران کودکی حائز اهمیت است.


وی اظهار کرد: سپس با تقویت این حرکات در کودکان به دنبال کشف استعدادهای آنها در رشته های ورزشی می رود تا این استعدادها را شکوفا کند.


 میرشکاری در خاتمه ضمن تشکر از تیم ورزشی کوشا، عنوان کرد: خانم اسلامی آمادگی خود را برای اجرای این جشنواره های ورزشی در سایر کانون های فرهنگی و هنری سطح جنوب کرمان اعلام کرد.

پایان پیام/ 586